Розшифруйте за допомогою підказки:
Рек31м1 – це п2ширення від2м24тей пр2 т2в1ри, п243уги, щ2б привернути ув1гу п2купців 1б2 4п2жив1чів.
А -1; О -2; Л -3; С – 4.
Поговоримо про рекламу, як про один з найвпливовіших джерел інформації, її видами, способами поширення реклами, навчимося критично ставитися до реклами шкідливих продуктів.
"Реклама двигун торгівлі"
Здійснюючи покупку, ми мимоволі звертаємо увагу на розрекламовані товари. Але чи дійсно вони кращі за ті, які не рекламують? Дуже часто в рекламі перебільшують гідності товару і нічого не говорять про негативи. Ми з вами споживачі, повинні навчитися критично ставитися до всього, про що говорять і показують в рекламі.
Тож давайте познайомимося з деякими рекламними хитрощами.
Реклама може бути комерційна або соціальна.
Комерційна реклама - це уявлення споживчих благ, з метою отримання зворотного ефекту, тобто прибутку. До комерційної реклами вдаються, щоб стимулювати збут або на нову продукцію, або на товар, який знаходиться на стадії спаду.
Соціальна реклама спрямована на досягнення благодійних або суспільно корисних цілей: реклама здорового способу життя; боротьба з забрудненням навколишнього середовища; реклама громадських організацій і фондів, які допомагають дітям-сиротам, людям з обмеженими можливостями, бездомним тваринам.
Будьте пильні! Не вся реклама є корисною — деяка може вводити в оману або нав'язувати непотрібні потреби. Важливо ставитись до реклами критично, аналізувати інформацію та приймати обґрунтовані рішення. Розумний підхід дозволяє уникнути маніпуляцій і вибирати лише те, що справді важливо і корисно.
Немає коментарів:
Дописати коментар